Sunday, September 22, 2013

Bondemøbler

Aina Nilsen er dekoratør og maler og bor i Nittedal.
For 10-12 år siden dekorerte hun en del møbler for meg som jeg solgte bla. til USA.
Jeg har fremdeles noen igjen, og her er et utvalg som jeg har lagt ut for salg.
 
 
Venstre:Skjenk med hyller, h: 13cm. Kr. 350,- * Høyre:Framskap med tre dører, h:15cm. Kr. 300,- 
  Skapet er et såkalt melskap og er 17cm høyt. Kr.400,- Stolene koster 200,- pr.stk.  


Både skuffer og skap kan selvfølgelig åpnes
 
 Grønnmalt stol ( 200,-) og liten dekorert vugge ( 150,-)
 

Liten blåmalt benk som passer best på et barnerom da den er ganske lav. (250.-)
Nydelig dekorert kommode ( 300,-) og et lite skap med hyller, h: 12cm. Kr. 275.-   
 
 To blåmalte stoler dekorert og patinert. Kr. 200,- pr. stk
 

Smørkinne kr. 80,- og dekorert stor trebalje  kr. 100,-
 
Har du spørsmål om flere møbler i samme stil - send en mail - jeg har mere :-)
Nina
 

No comments:

Post a Comment